Belindathegreat!

Σήμερα έχουμε μία συνέντευξη από την Belindathegreat.
~Λοιπόν καλή μου Belinda πώς σε λένε πραγματικά και πώς είσαι χαρακτηριστικά;
~Με λένε Έλενα είμαι ψιλή με πράσινα μάτια και είμαι καστανόξανθη!
~Τι σου αρέσει να κάνεις;
~Μου αρέσει να παίζω κιθάρα,να παίζω βόλεϊ και άσχετα πήγαινα σε σχολή χορού hip-hop!
~Γιατί έκανες stardoll?
~Έκανα stardoll για να γνωρίσω νέα άτομα και να κάνω νέες φιλίες,αλλά το έκανα και γιατί μου αρέσει το παιχνίδι!
~Ποιο είναι το αγαπημένο σου μάθημα;
~Το αγαπημένο μου μάθημα είναι η Ηστορία.
~Πιες είναι οι κολητές σου;Και στο stardoll και στην πραγματικότητα!
~Οι κλητές  μου είναι η SelenaG.Sweet20,amyjustrocky, cutiegirlgreece, glamourain, xipxop33, teknoboy, cute18demi, stylistafaybest και η vivikaki και στην πραγματικότητα δεν έχω!
~Τι σου αρέσει να κάνεις στο stardoll;
~Μου αρέσει να ντύνω κούκλες να φτιάχνω ρούχα και να κάνω chat!


 



Made by
SelenaG.Sweet20

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου